Wednesday, September 16, 2009

A Piece of Me....

Salam..Baru mula nak menjinakkan diri dlam penulisan blog ni...heheh....bnyk lg yg perlu dipelajari psl blog ni..so, kengkawan tolongla den untok mantapkn lg blog ni yer...toche22....


Ok, ni kira sesi perkenalan diri la ni eh...Pe ek nak citer ni...Ok ler...Korang pon dh tau aku saper...Rama2ungu...nm samaran yang pemes..hahahah....Ok..Im originally come from Negeri sembilan..Seremban to be exact..I was born on 6th June year of rabbit...=)..


I used to live in Kuching, Sarawak and Kota Kinabalu, Sabah..In Kuching coz following my dad working there..n In KK coz studying...8 years in kuching, 3 yrs in KK...total 11yrs live travels..So no wonder if i've mention that im barely know my own place here...aku bru jek menetap betol2 kat sremban ni july thun lps...n smpai skarang la...hee..malu jek..nm anak nogori tp tmpt kat area negeri sndri pon x brapa knal..hehehe....Ye la, cuba korang bygkn aku g mrantau start umur 10 thun...bru nak knal dunia btol22...dh kene g tmpt org...


Tp kn korang, best jugak ddk sn...atleast leh la aku knal n tau tmpt n budaya org...and now, aku bleh ckp bahasa melayu sarawak dgn fasihnyer 'kamek syang kitak'..hahaha...n cakap sabah...'bule ba kalo ko'...heheheh...


Anyway, itu suma kenangan yg x dpt dilupakan la...and aku harap sngt kalo aku bleh lg blik n stay sn...mungkin sbb dh terbiasa dgn cara dorg buatkn aku lg slesa...heheh..Ok ler guys...dah celoteh mende la aku ni kn...


smoga ketemu lagi kita...


Dan dikesempatan ini, aku nak susun soploh jari memohon ampun dan maaf jikalau di sepanjang perkenalan kita de slah silap..harap la diampunkn...Selamat hari Raya, Maaf zahir dan batin...
Raya nnt ingtla aku kt cni ek...heheh...Salam.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---