Wednesday, June 16, 2010

Blogwalking Cara Wawwi

Salam ols...Sihat hari ni. Kejap je aku rasa dah hari Rabu ni. Hehehe.. Hari ni hopefully tak la memeningkan kepala..Since aku pun makin hari macam rasa makin malas nak datang kerja. Aku pun tak tau la apehal kan. Macam rasa nak duduk umah jek. Tapi kot duduk umah tak keje camana nak masyuuuuukk..Hehehehe

Ok la..Membebel lebih pulak. Ni nak cerita pasal Wawwi Blogwalking. Aku yakin dan pasti la ramai yang dah tau pasal program ni. Aku dah daftar pun. Heehehe..Memang mula mula agak blur gak ngan tujuan nya. Sekarang pun blur jugak lagi. Tapi dapat la nampak bayang bayang camana fungsinye tu..



* Ni aku punya widget...Heeee



Pengenalan Wawwi Matrix Blogwalking
Ni ada serba sedikit la pengenalan pasal cara blogwalking ni..


Wawwi Matrix BlogWalking adalah widget yang akan memaparkan URL Blog anda ke senarai Networker blog yang mendaftar melalui blog anda mengikut formula Matrix nx15 dan juga merupakan sistem Autospillover.



Matrik nx15



Sebagai contoh jika status akaun anda ialah Matrik 5x5, jumlah blogger atau potensi trafik yang bakal anda terima adalah



Lv1: 5 = 5

Lv2: 5x5 = 25

Lv3: 5x5x5 = 125

Lv4: 5x5x5x5 = 625

Lv5: 5x5x5x5x5 = 3125

Jumlah Network: 3905 Blogger



Dengan ini potensi untuk anda mendapat trafik dari aktiviti blogwalking adalah lebih tinggi berbanding aktiviti blogwalking cara biasa.


Nak baca lanjut bleh g kat SINI. Maybe korang akan jadi lebih faham. 

Atau korang bleh g tengok kat aku nye atau mana mana widget Wawwi Box tu kat belah bawah skali kat tab TUTOR. Kat sana pun ada penerangannya. 

Actually, Wawwi Matric Blogwlaking ni bakal dilancarkan secara rasmi pada 1 July ni. So meh la sama sama kita join bagi memeriahkan dan juga tengok hasilnya. The more the merrier..:)

Opps, lupa nak habaq. Korang juga mungkin berpeluang menukarkan mata yang korang dapat tu kepada duit taw. So, kumpul la nilai mata banyak banyak..Ngeeheh

Untuk Info lanjut maybe korang leh jugak g usha usha kat SINI & SINI..Pastu godek godek la ape yang patut..

* Korang kene letak widget tu sebaik baiknya berdekatan ngan Sbox/Smix korang:)


PS: Aku pun tengah nak faham kan bebetul fungsi setiap yang ada dalam widget tu. Heeehe
Sesame la kita godek2 yer..

Catatan Ringkas

---