Saturday, November 27, 2010

Hari Ni Hari Sabtu

Salam ols. Hari Sabtu dah. Tapi aku saja datang keje buat OT. Sebab duk umah tak buat ape kan. Lagi pulak bila dah biasa kerja hari Sabtu. So, takde hal punye nak OT. Keje pun ada jugak nak kene settlekan. Why not kan.

Tapi aku takda la nak duduk seharian kat opis ni buat kerja. Ingat kan nak g terjah MAHA Ekspo 2010 kat Serdang tu, tapi aku malas pulak nak pergi sorang sorang. Tak best takda geng. So batalkan je niat. But that soesnt mean aku tak buat ape ape hari ni kan.  Backup plan mesti kena ada. Hehehe. Ape Bakcup Plan aku? Jom la baca lagi.



Backup Plan aku ialah g tengok wayang lepas keje nih. Nak tengok Harry Potter la. Lama tak layan HP ni. Hehehehehe. Tak la fanatik sangat, just nak carik something yang boleh release mind kan. Lepas tu of course la cuci cuci mata kat shopping compleks.


Ada beberapa perkara yang aku perlu lakukan hari ni. Merayau bukan bermakna tanpa hala tuju dan tujuan okeh. Dari aku melilau sengsorang tanpa hala tuju bek aku lepak je kat umah. Leh layan Marathon Bones n Burn Notice S3 kat Fox. Hehehe. Tapi sambil menyelam sambil minum air la kan.. Sendiri mau paham la. Kahkahkahkah..

Ok la ols. Nak settle kan keje lu. Lagi cepat siap, lagi cepat aku dapat g melalak. Hahahahahaha. Pe pulak plan korang hari ni? 



PS: Sedang merancang untuk family holiday. 
Tempat dah booking. Just plan je lagi. Hehehehe



Catatan Ringkas

---