Monday, November 01, 2010

I LOVE YOU!!

Salam ols.. Ape cer hari ni? Keje on Monday Blues ok tak? Kehkehkeh... Pape pun, selamat beristirehat la eh. Get a good sleep okeyh. To gals, try to get beauty sleep. Heheh

Tajuk tu cam ape je kan. Memang. Memang dalam hati aku sedang ada taman skang nih. Sukeeeeee sangat sangat sangat sangat. 




Aku kenal si dia ada lah dalam setahun lepas. Kenal punya kenal punya kenal dah setahun pun kitorang bersama. Dalam tempoh tu dia ni baiiik sangat sangat. Murah hati. Tak lokek la kata orang kan. 

Aku pun taknak muakkan korang ngan kisah cinta kami, so dipendekkan cerita ni la dia.

::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
:::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
::::
:::
::
:




Mekaseeeeeeeh Nuffnang. Ini 1st check aku. Hahaha. Baru sampai petang tadi. Ingatkan surat hutang mana yang datang kan. Sekali bukak nampak logo dulu sebelum nampak cek tu. Hehehehe. Tekejut gak den mula mula nampak logo tu. Bila masa pulak la den ado akaun ngan HSBC ni kan. Sekali tengok bebetul mula la tersengih dengan lebaaaaarnya. Hahahaha




Amount terpaksa disembunyikan la eh. Ciput je pun. Heee. Well, mekaseh la kat korang yang support blog aku ni. Takde korang takda la aku kan. Hehehe

Ok la ols. Nite and sleep tight. Jom blogwalking jap. 



Catatan Ringkas

---