Friday, November 19, 2010

Irdina Menjeling Jeling

Originally uploaded by Rama2Ungu.


Jeling jeling (Updated:)
Salam ols. Saja je nak update kejap. Gambar tu aku upload melalui live blogging Flickr. Lepas tau dari blogger bardbakhtiar malam tadi. Heheheh. G la terjah blog beliau eh untuk tau lebih lanjut. Ini percubaan ke dua aku upload. Senangnya upload guna maxis je. Celcom agak pening hasilnya.



Ok la. Talk more bout the picture. Gambar ni di snap oleh adik aku pada malam raya dalam kol 12 tengah malam camtu la. Dia ni bab bergambar bagi jek. Cuma expression muka Dina ni memang agak tak fotogenik sebab muka serius nak amat. Yang ni menjeling jugak walaupun dia takut takut ngan adik aku tu. Hahahaha

Malam tu dia tidur ngan aku sampai kol 3 pagi sebab mak dia sibuk berbughakkkk (berborak) tak hingat dunia. Kahkahkah...Dina ni penakut jugak ngan orang. Dalam ramai ramai dalam rumah tu selain family dia, dengan aku je dia ok. Boleh kata aku ni mak angkat dia la walaupun hakikatnya dia tu sepupu aku kan, Hehehehehe..


Ok la. Tengok je la gambau si kecik tu yer. Tu tak nampak pipi gebus dia. Makin tembam skang sebab punya la kuat makan. Takpe dik. Biar cepat sihat n naik sikit berat badan tu.




PS: 28hb ni si kecik ni admit ke IJN untuk pemeriksaan susulan. Mudah mudahan semuanya elok la so tak payah la operation lagi. 

Catatan Ringkas

---