Monday, December 06, 2010

Si Rambut Pacak di HUKM


Si Rambut Pacak di HUKM
Originally uploaded by Rama2Ungu
Salam tengah malam ols.. Kala aku menulis ni aku berada kat HUKM. Menanti. Menanti dan terus menanti perkembangan baby Dina. Jam 10 lebih tadi aku terima SMS dari makcik bagitau baby kritikal di HUKM. Aku tak dapat nak tafsirkan apa perasaan aku masa baca SMS tu.. Bercampur baur antara marah, geram, tekejut n kosong lepas tu.. Jangan tanya kenapa dua perasaan awal tu ada.. Sekarang ni kalau ikut kata doktor harapan dia tipis.. 2 kali pernafasan dia xda dan 2 kali jugak CPR dilakukan. Now we just wait, pray n hope for miracle.. Yang hanya membantu baby bernafas dan bertahan skarang hanya mesin bantuan pernafasan.. Guys, tolong doakan baby yer.. Aku belom berkesempatan lagi nak masuk tengok baby. At this hour, they normally wont allow visitors. But since this is different case they make an exception. I definitely will see her. Plus when the docs said call the other relatives to come.. Hmm. Whatever it is, Ill stay positive as i possibly can.. Im on EL for sure tomorrow. [Live Update]

Catatan Ringkas

---