Wednesday, December 01, 2010

[Hit Counter] Perghargaan ke-2

Salam Ahad geng. Ape cerrr?? Ada sihat hari ni? Pe lak plan korang hari ni? Hohoh.. Soalan sungguh skema. Hahahaha

Ok la. Malas la nak intro berjela jela. SO dipendekkan cerita aku nak bagi penghargaan lagi ni kat korang pembaca dan pengunjung setia aku (Ada ke ??).

Macam Penghargaan Pertama September lepas, Kak Ngah telah mengotaikan diri dengan dapat hadiah tu. Kali ni sapa pulak yer? 

So, syarat penyertaan??? Sapa kata takda ada... Moh la terbang lagi ngan aku.




Syarat pertama:

Anda perlu menghit counterkan counter kat atas shoutmix aku tu untuk lucky number ni..::

009696

dan seperti biasa korang perlu la menghantar bukti kemenangan tersebut ke alamat email aku di ::

reramer.ungu@gmail.com

Katakan la ada dua orang dapat hit nombor yang sama, aku akan buat penilaian aku siapa yang layak okeh. Hohohoho... Ha tu je la syarat aku. Dan sesape yang menyinggah sini demi tujuan hit counter tu, singgah singgah la baca entry entry kat sini eh.. HEhehehehehehe

Itu je la kot. Eh jap. Ada something lupe. Mesti la korang nak tau kan ape ganjaran yang menanti. Hohohooho....Kalau sebelum ni Reload soploh heng, kali ni aku up sket jadikan 

::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
>>>
>>>>



RELOAD DOPLOH HENG (RM20 la.....) pulak. Hehheheheheehe...  Lagi,  ni untuk pengguna MAXIS/DIGI/CELCOM aje taw... Ol da best la eh.. 



PS: Gud luck ols... erks, CHAON jangan miss lagi eh..hehhehe


[Entry Auto Publish]

Catatan Ringkas

---