Friday, January 21, 2011

CONTEST: Aku & Anime

Salam ols. Dah Jumaat. Tak berasa lak sehari cuti ni berlalu begitu sahaja. Mana taknya, kalau setengah hari tu dok membuta jek.. Nak tau kisah, baca la lagi yer. .hahahaha...

Ape cer cuti Thaipussam korang? Ada ke g Batu Cave smalam? Hehehehe. Hari ni mesti n komfem ramai giler yang cuti lagi. Cam kat opis aku ni la hari ni. SOLO aka Single je sebab dak lain suma cuti. Plan awal aku konon nak cuti hari ni terpaksa dikensel sebab takda orang lak nanti kat opis kan. Tapi takpa. Leh jugak buat keje yang tergendala haritu. Isnin turn aku pulak cuti. Hihihihihi



Plan aku lak hari cuti camni, bese la kan memang masa tu seboleh bolehnya dimanfaatkan buat hal sendiri (alah, hari biasa pun aku buat hal sendiri gak, tapi more to work la..hehehe). Sekarang cam dah jadi rutin pulak asal cuti je pagi mesti g Taman Awam Nilai tu. Eksesais sket. Yelah, time tak keje je la ada masa nak g beriadah camtu kan. 

Orang lain kalo kuar joging kol 10 dah balik umah, aku tak reti deh bai. Mesti lepak lu ngan akak aku bercerita macam sepuluh tahun tak jumpa. Pastu, siap leh g makan lagi. Hahahahaha.. Tengahari baru la terpacak kat umah balik. Sebab dah takda mende nak buat, sementelah semalam tido tak hengat kol bape kan. Ini masa untuk balas tido la balik. Kehkehkeh. Kononnya nak la tido kejap je. Sebelum asar nak bangun.. Hambik ngkau, sekali tertido sampai ke senja. Itupun nasib akak aku SMS tanya buat apa. Kalo tak maunya sampai ke subuh tido kan. 

Ok la. Sibuk pulak nak cerita pasal aku. Sebenarnya nak tulis pasal contest cam kat tajuk tu. Pengajurnya ialah Encik Jo Qusary. Dan aku telah di tag oleh Cikgu Isza. Mekaseh kak. 

Aku & Anime?? Hohohoho.. Puas aku carik idea tak jumpa jumpa. Watak anime pun aku tak berapa nak kenal. Dolu buleh la. Skang dah tak layan anime anime ni. Tapi search punya search, jumpa jugak agak agak la kan.. Heheheheh,, Ntah tuan punya contest approve ke idak tak tau la teman. Gamble je la..


Jo, buleh tak camni?? Aku tak tau sape katun tu. Main bedal je. Sebab tengok cam dah seakan akan scene aku tu kan. Kehkehkehkeh.... 

Ok la. Tu dia penyertaan aku. Nak tau lebih lanjut pasal contest ni, sila terjah umah Jo Qusary dengan kelik gambau kat bawah ni... 

Nak kene tag pulak lagi 3 orang...Hmmm.. Sape yang bakal jadi mangsa ni eh... Tunggu je la terjahan ke kotak jerit korang nanti yer. 3 yang bertuah!!







PS: Ada lagi satu tag menanti untuk dilaksanakan. 25 things about me. Hmmm. Sedang dalam proses, nantikan kemunculannya tak lama lagi. :)



Catatan Ringkas

---