Thursday, January 13, 2011

Sekian Lama Terpisah, Akhirnya Bertemu

Salam ols. Hari Khamis yer hari ni. Bermakna dah 3 hari la blog aku kontang dengan entry. Mesti muak giler korang nak masuk blog s0~s0~ aku ni kan. Mana taknya, asal masuk je entry yang sama jugak. Bilo la RU ni nak hapdet belog beliau ni kan.. 

Kucen Debab!!!!



Sekarang aku hapdet okeyh. Al-kishanya nak jadi kaya raya, bukannya aku taknak hapdet belog aku ni. Idea tu tak muncul muncul pulak waktu aku nak menulis. 'Dia' muncul time office hour. Salah timing tu.! Takkan la nak mengula taip entry masa keje kan. (Tapi kekadang buat jugak kalo free.. Hehehehe). Kang leka dek menaip, satu keje pun tak jalan. Paraaah aku nanti. 

Walaupun aku tak update berhari hari, tapi aktiviti blogwalking tetap berjalan. Yela. Blogwalking tak la ambik masa lama sangat. N aku g jejak blog yang tertentu je. Tak la suma yang ada dalam bloglist tu. :)

Ok la ols. Tak bulih nak tulis panjang panjang dah ni. Idea tak keluar pulak. Hehehehe..Korang doakan la idea aku datang nanti eh. Insyaallah malam nanti ada la update terbaru pulak. :)


Water Rafting!! Memang syok walaupun tak penah cuba lagi. Hehehehe


PS: BTW, esok Neg. 9 cuti la. Hari Keputeraan Yang Di-pertua Besar Negeri. Daulat Tuanku!
Dengan rasminya jugak la aku bercuti esok. Hmm.. Dah ada dah plan dalam kepala ni. Nanti aku story ape lak plan aku.. 3 hari tu cuti.. Hehehehe

Catatan Ringkas

---