Monday, January 31, 2011

CONTEST BIRTHDAY RAINBOW CLOUDY


Salam Isnin ols? Ape cer hari ni?? Well, Have a nice day I hope. Ok la. Demi membangkitkan semangat di pagi hari Isnin ni, aku nak buat satu contest dulu. Contest ni bertajuk seperti tajuk di atas tu la. Hehehehehe

Nak tau lagi, jom la terbang lagi. ..



Seperti biasa la kan, contest mesti ada syarat penyertaan. 

Syarat - Syarat Penyertaan:

1. Tajuk Entry mestila seperti yang di atas [DONE]

2. Letak header blog Cik Rain...






3. Link ke Entry Contest...

4. Komen positif ke blog Cik Rain:
  • Well dear, keep up a good work la eh:) Teruskan berblogging...
5. Komen negatif atau sebarang kritikan untuk membangunkan lagi blog Rainbow Cloudy...
  • Komen negatif eh?? Tak suka nak negatif22 ni.. Kita suka ambik yang positif jek:) Hehehehe...

6. Nyatakan tarikh birthday .. 
  • Ha..tang ni aku konpius lak. Besday sapa? Aku ka?? Aiyak.. Besday aku 06.06.06.. Eh silap! (Suke ngan tarikh tu. Cantik kan??? Hehehe ) 06.06.1987...
7. Ceritakan pengalaman manis atau pahit pada hari kelahiran atau apa-apa kenangan berkaitan hari lahir. secara ringkas dan menarik.
  • Whoaaa... Paling yang tak dapat dilupakan ialah Suprise Celebration yang dilancarkan ke atas aku pada tengah malam birthday yang ke 18. 06.06.2005 .A surprised indeed.! Paling menarik suprise tu dibuat masa tengah camping pengakap. Sampai sekarang tak dapat lupa la. Memang akan ingat sampai bila - bila.. Heheheheh.. The one and only celebration that i never ever dream of. 


Tarikh tutup : 7th February 2011.

Well guys, sempat lagi tu kalo sesapa nak juin. Jom sama sama meriahkan contest ni. Aik, takkan la join kosong kan. Nak tau hadiahnya?? P la terjah blog Cik Rain kita tu yer. 


HAVE A GREAT DAY AHEAD OLS!!




PS: Aku tersedar sebelum jam kol 6 pagi nih. Magic! Maybe terjaga sebab I had a bad dream. But then baru perasan cam something tak kene je. Cek henpon, KONG! Capai charger then on the phone. Saw 1 missed call n 1 SMS. Cek, skali dari adik aku da.. Dia dah sampai terminal 1. Kelam kabut la bangun n drive off to Seremban. Dengan deria deria yang separuh sedar, aku sampai jugak ke sana dan kembali dengan selamat. Hahahahaha. Camana la buleh lupa. Adooi. Nasib gak tergerak hati nak charge the hand phone right away. Kalo dalam keadaan biasa aku biarkan je dulu. Hahahaha



Catatan Ringkas

---