Tuesday, April 12, 2011

Makan Durian Dalam Hujan


Makan Durian Dalam Hujan

Originally uploaded by Rama2Ungu

Haa.. Bukannya dok melantak durian tu dalam lebat hujan ye. Just terkena tempias hujan je. Tetiba baru nak start makan hujan turun dengan lebatnya. Aik? Tapi masing masing buat bodo je. Pedulikan baju yang dah lembab terkena tempias hujan tu. Misi tetap berjalan.. Ada dekat 10 biji diorang ni beli.. Hahah. Aku pun tak semena mena turut join the club melantak derian tu. Aku pun tak tau apa yang merasuk aku untuk makan derian tu. Bukan seulas dua. Dekat 6 ulas jugak tu. Gilo. Dah lama tak makan banyak tu semenjak kes kes derian aku tu.. Tak pasal pasal terus terlupa pasal diet aku. Sabar je la. Ni gara gara dak ofis aku ni la mengajak. Katanya belanja sempena dapat bonus. Depa je la ye. Aku tak dapek sebab tak cukup haul.. Takpe, takda rezki nak dapat n aku redha je. Lagipun aku memang tak berharap nak dapat pun..ngehehe.. Ok la ols.. Ada hal nak kasi settle ni. C u soon. Hulan masih lebat kala ini. Camano nak g kat keto ni.. Aiyoo

Catatan Ringkas

---