Friday, April 29, 2011

Cuti Hari Pekerja

Salam Jumaat ols. How are you today? Harapnya hari ni lebih baik dari kelmarin la yer. Waaa, tak sabarnya nak bercuti cuti tiga hari ni. Sabtu, Ahad dan Isnin. Isnin cuti sempena cuti ganti Hari Pekerja jatuh hari Ahad tu kan. Hehehehe

Hmm, ape ye nak dibuatkan cuti ni? Yang pastinya aku taknak sentuh langsung pasal kerja. Cukup cukup la tu. Aku nak gunakan cuti ni untuk dapatkan cuti yang berkualiti. Hehehehehe. 



Alhamdulillah, budget yang buatkan aku fobia dan terus fobia tu dah settle. At least for now. Sekarang ni time untuk menumpukan perhatian pada kerja kerja yang tergendala selama bergelumang ngan budget tu. Tray kat meja ni pun dah penuh sampai nak melimpah ruah dah. Sabo je la. Bila tengok tray tu cenggitu, boleh jadi stress tetiba. Oh noo.. Jangan stress, nanti cuti tak smooth.

Hah, membebel pepagi plak. Ok, straight to the point la. Motif entry: Nak listkan kebarangkalian aktiviti yang bakal aku lakukan.

Nak tau baca lagi. 



  1. Tengok Wayang - Banyak filem menarik: Thor, Red Riding Hood, Fast & Furious 5 etc.
  2. Bowling - This one maybe hangout ngan my family members. Buat game among us. Weeeeee
  3. Masak masak - Yang ni plan ngan my sis. Kitorang nak main masak masak. Try and error new recipe & whatever dish yang kitorang rasa nak makan. Thats a good thing rite. I cant advance my cooking skill. Heheheh
  4. Beraktiviti Riadah: Joging @ Taman Awam Nilai or City Park S2 or maybe just exercise by mengemas rumah. Ok what. Janji keluar peluh
  5. Window Shopping & shopping: Hahahaha. Shopping kalau ada yang berkenan la.. 
  6. Sightseeing: Yang ni tengah fikir nak sightseeing kat mana. Any idea?

Itu la gamaknya apa yang ada dalam kepala aku ni. Jadi tak jadi belakang kira. Coz aku ni kekadang ikot mood gak. Ada masa cam nak melepak je kat rumah sambil tengok lepak chill tengok TV 24 jam. hahaha


Ok la ols. Demi tak nak semakkan kepala time cuti ni ngan keje, aku nak siapkan keje mana yang patut la. 

Das. See you all soon.



PS: Prince William & Kate Middleton wedding today. 

Catatan Ringkas

---