Thursday, March 31, 2011

Ralat

Salam ols. Ape cer hari ni? First of all aku nak mintak maaf kat korang atas kesilapan fakta yang terdapat dalam entry aku yang NI. Thanks to Mak Lagenda sebab menegur kesilapan aku tu. Aku amat menghargainya. Ada beberapa actually. 

Yang pertamanya pasal RM akan turut memeriahkan majlis tu. Yang sebetul betulnya, RM tak bagi persetujuan pun nak datang ke gath ni. Yang datang hanyalah hadiah sponsor dari RM jek. So, aku dengan rendah hati nak mohon maaf atas keralatan info tersebut. Takda niat pun nak guna nama dia untuk tarik orang datang ke gath tu. Minta maaf sekali lagi. Aku yang agaknya tersalah baca dan faham. Harus mata ni kene gi service. 

And yang keduanya, pasal timing majlis tu. Ada sedikit pembetulan. Majlis akan bermula jam 12.00 tengahari yer. Bukannya jam 10.00 seperti yang aku bagitau. 

So, diharapnya jangan ada yang terkeliru yer. Lagi info pasal gath ni rajin rajin la jenguk blog Mak Lagenda.



 Laughing at our mistakes can lengthen our own life. Laughing at someone else's can shorten it. 


PS: Kalau aku ada silap di mana -mana, jangan silu dan segan untuk menegur. Aku amat menghargainya coz I know I am only a human and human make mistakes =)




Catatan Ringkas

---