Wednesday, March 30, 2011

Bisik Bisik Gathering @ Seremban

Salam korang. Apa khabar hari ni? Hari ni aku nak war war kan kat korang berkenaan satu Gathering antara blogger yang akan dibuat. Penganjurnya ialah MAK LAGENDA

Dan ada jugak geng komplot besama iaitu Bro Abd Karim MJ. Ngeee.. 



Bercakap pasal gathering , belum penah aku join mana mana gath anjuran bloggers. Sebelum ni kemain banyak gath dah ada, tapi aku je yang tak join. So bila Mak dah nak menganjurkan gath ni, apatah lagi sesangat sangat la dekatnya, maunya idak aku join. Mesti nak join punya. So, ape lagi. Jom la join reramai.



Ha, free kan la kalendar korang untuk tarikh ni.

Date/ Day:
8th May 2011 ( Sunday)

Time:
(updated) 12pm

Venue:
Old Town White Coffe, Terminal 2, Seremban.

Mode of Payment:
None!! Suma sendirian berhad jek. 

Activity:
* Makan Makan 
* Borak Borak 
* Pertukaran Hadiah 
* Cabutan Bertuah
* Dan lain lain aktiviti yang dirasakan sesuai



Ha, kan dekat ngan umah aku tu. Depan simpang jek (kehkehkeh, auta. Penat gak la nak bejalan ke tempat tu, bleh kurus..). Takkan la aku tak pegi. Nak gak jumpa geng geng blogger face to face. Ater, mengeratkan silaturrahim sesama blogger orang kata kan.

Lagi info bleh lah terjah Bisik Bisik Gathering Bersama Mak Lagenda.

Updated
Selain aktiviti yang menarik, ada jugak beberapa jemputan VIP yang telah dijemput. Haa, kene tunggu la untuk harinya untuk tau siapa yang dijemput oleh Mak & Geng Komplotnya.

Ok ols. Kalo korang nak join sila komfemkan kehadiran anda dengan Contact Mak. Nak bawak kawan ke teman tapi mesra ke tok nenek korang pun boleh. Takda masalah. The more the merrier. Weeee... Cuma pastikan bagitau kat tuan tanah kedaung nun. Bukannya apa, bagi memastikan tempat tempat mencukupi.

Ada yang bermurah hati nak jadi sponsor untuk majlis tu nanti? Haaa, sila la jugak Contact Mak tu.

Well, rasanya suma yang perlu aku dah bagitau. Kalo korang ada join, roger roger la aku. Mana tau leh jumpa nanti. Hehehehe.



PS: Mak, takde karok ke? Kehkehkeh, bajet tanya cam la aku nak nyayi ye dak. Hahahaha




Catatan Ringkas

---