Sunday, September 19, 2010

[Hit Counter] Perghargaan Pertama

Salam semua pembaca blog RerameUngu. Apa khabar di hari Ahad ni? Plan ke mana hari ni? Hari ni aku just plan melepak bersantai berehat di rumah je la kot. Nak meronda pun tak tau nak g mana dah kat Seremban ni. Lagipun, member kaki jalan aku dah takda kan. Hahaha

Ok, abaikan pasal plan aku. Sekarang ni aku nak inform satu berita gembira kat korang semua. Sempena usia blog aku ni setahun 5 September lepas, aku nak beri penghargaan kat korang pengunjung blog aku ni. Macam entry semalam korang dah tau kewujudan hit counter tu kan. So ini la tujuannya aku adakan hit counter tu.



Sebagai permulaan, sesapa yang berjaya hit counter 000606 kat sini akan dihadiahkan Reload RM10. [CELCOM/DG/HOTLINK/Umobile].

Caranya mesti korang dah tau kan. Tapi takpe. Aku khabarkan lagi. Print screen sebagai bukti anda berjaya hit nombor tersebut dan emelkan ke rerame.ungu@gmail.com

Ini merupakan salah satu cara aku nak hargai korang la. Baby steps :) Insyaallah mana tau ada rezeki nanti leh la aku anjurkan contest ataupun giveaway menarik lagi kan. 

So ols, ol da best la eh. BTW, thanks for visiting and supporting my blog.

Catatan Ringkas

---