Sunday, February 06, 2011

HIT COUNTER 2: Dan Pemenangnya Ialah.......

Salam Ahad ols. Well well well. How was ur holidays and weekend? Superb, biasa biasa je or boring tahap dewa. ?? As for me, overall was fine. Even tak banyak hang out kat luar macam sebelum sebelum ni, tapi still worth la. Nanti la eh aku update lagi pasal aktivit cuti aku ni. Itupun kalau la aku rasa nak story pepanjang, sebab takda yang menarik sangat pun.

Jom terbang lagi untuk detail yang lebih lanjut..



HIT COUNTER: PENGHARGAAN KE-2. Hmm. Aku start bukak counter ni awal bulan doblas tahun lepas. To be exact, 1st December. Setelah dua bulan menanti, akhirnya ada jugak pemenangnya. 

Dan pemenangnya ialah....

Pemilik belog ini




Dulunya dia ni sama domain tumpangan cam aku ni la. Tapi skarang, perrggh!!! Dah ada 'banglo' sendiri dah. Aku ni je la belom lagi. Hehehehe.. Kak Ngah ni memang murah rezki dia kalo join contest ka giveway ka apa apa je la. Mesti kalo tak first prize, saguhati ka kan. Rezeki anak anak la tu kot. Ye dak ngah? Hehehehe




Makanya, inilah dia bukti hentaman yang dilakukan oleh Kak Ngah kali ni. Yang lepas pun dia gak menang. Dah memang rezeki ngko ngah. Tibai ajo la.. Hehehehehe

Insyaalah, seawal pagi esok den masuk an reload ekau yo ngah. Kok skarang ni ha den transper an tokojuik pulak ekau kang. Dah tongah malam lak ni ha. 

Ok la ols. Insyaallah, ada rezki lebih aku nak buat contest pulak. Tema ape contestnya tu, belum dapat dipastikan sebab aku masih mengerah otak mencarik idea yang ideal. Doakan la kemunculannya tu eh. Ke kalau korang ada idea contest apa yang patut aku buat ke kan. Amatlah di alu alu kan idea korang tu. 

Kepada Cha'on, Fiezah91 dan krole, cuba lagi lain kali eh.. :)

Ok la ols. Gudnite and sleep tight. Semoga bangun dengan ceria dan bersemangat esok. Hopefully, NO Monday Blues. Tapi aku agak mesti ramai yang akan Monday Blues tu. Almaklumlah, baru je kan habis cuti. Ada yang masih mamai mamai datang keje tu. Hehehehehe




Catatan Ringkas

---