Monday, February 28, 2011

Ngantuknyeee!! (+_+)

Syoknya meow ni tidoooo...(+_+)

Salam ols. Salam Isnin di hari terakhir bulan February ni. Hari ni buat julung julung kalinya aku merasa Monday Blues. Hahahaha. Selama ni punya la iya iya aku kata NO MONDAY BLUES kan. Hammik kau, hari ni aku yang kena. Hohohoh

Bukannya apa. Malam tadi tido kol 1 pagi. Tu sebab syok layan novel. Tapi novel tu pun punya la merana jiwa aku baca. Hahaha. Tapi still gak nak baca sebab aku dah mulakan. 

Dan tak pasal pasal ntah kenapa tak ada ribut takda angin tetiba mata aku terbukak sebelum Subuh. Adeeeeh. Baru 4 jam tido dah terbangun. Nasib mata tak jadi mata panda. So sebab dah terbangun tu aku bangun je la terus. Kalo tido balik kang komfem terlajak. Hari ni kan keje. 

Bila masuk keje, mood pulak kureng nak melakukan kerja kerja yang membukit ni. Haddduuii. Kepala dah berat dan teringat kat bantal ni. Syoknyakan dapat tido ni. Kehkehkeh. BUT, not my habit to sleep while working. No No NO!

Nak jugak pekene kopi ni kot. Kot kot leh terjaga celik pasni. (Even i dont really drink coffee)




PS: Lenkali jangan tido lambat. 

Catatan Ringkas

---