Thursday, March 18, 2010

Guess Me Who Contest

Salam pagi semua..Entry kali ni nak buat pasal contest je..Pagi-pagi cek shoutmix tu ada lak invitation dari Incik Mrdzy..So dengan tidak menghampakan jemputan beliau, aku join ..Dah hanto dah pun jawapannya..Heee...

Tapi..Aku taknak share kat sini jawapan aku..Biar kita tunggu bila keputusan keluar n nanti baru aku publishkan jawapan aku ek..Tak kira la betul ke salah ke..Heeee..

Ok la..Untuk maklumat lanjut pasal contest ni korang leh la terjah blog beliau ek..



*tak silap aku dulu kaler lain bekgraound blog dia tu..ni dah tukau ijau lak..heeee

5 comments:

  1. yahoO!! thanks for join our contest! check your email have been reply!

    ReplyDelete
  2. wahh..join contest.. aie doakan yg terbaekkk..adiah kongsi dua.ahaha

    ReplyDelete
  3. mrdzy: heee.ur most welkam...ok..


    aie: hahaha...boleh je..no hal..heeee

    ReplyDelete
  4. ok ok.. aku doakan semoga berjaya..
    Do your best...!

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---