Monday, March 29, 2010

Isnin Tetiba Headache...

Salam petang Isnin geng..Ape cer hari ni??
Sorry la geng tak menyempat nak menerjah belog korang macam biasa pagi-pagi..
Mana taknya, pepagi aku dah kene halau pergi attend site visit..
Kat Melaka plak tu..Haddeeehhhhh...
Nak tak nak kene gak la aku pergi..
Tak pergi kang kata lawan tauke kan..Hahahaha

Peeerrghh..Giler ngantuk aku time dengar briefing kat site tadi..
Berpuluh kali gak nguap..Nak kata mengantuk, lena je aku tidur malam tadi
Puncanya duduk kosong sambil pasang telinga..
Bayangkan punya banyak item  dalam list tu siap dia terang satu persatu..
Haaaaduuyai, bukannya aku dan ktorang lain tak paham.
Sebab masing-masing memang faham dan familiar ngan kerja-kerja tu..
Tapi aku sabar je la tadah telinga dan tahan mata..Hahaha
Sudahnya, hampir 2 jam jugak la tadah telinga dan celik mata..heeeee

Memang aku tak leh tahan la weyh duduk semata-mata tak buat ape..
Kurang-kurang kat ofis ni aku duduk sambil bt kerja lain kan..( walaupun kerja aku ngadap pc je kan..Hehe)
At least, ada gak gerak-gerak rayau-rayau ke pe..hehehe
Dan lepas habis je site briefing aku trus blah je..Cepat-cepat aku kluar dari sana..
Hahahah..

Tapi tak terus balik sebab kene g tengok site lagi kat Masjid Tanah..
Tu pun sebab aku g ngan supervisor site tu..Kene la singgah lu..
Lepas tot tet tot tet itu ini suma kol 2 aku blah blik office..
Sampai office dalam kol 3 lebih tadi..
Dan sini la aku depan PC setelkan urusan office plak..


Wokeyh la..nak tulis pepanjang pun tak guna..
Lagi lak tetiba kepala aku rasa berpusing-pusing ni.
Aku rasa meja aku ni condong weyh...
Ape kes?? Haddehh..
Ok, tata for now..gotta do something with my head now..


PS: Macam nak pitam lak weyh...



6 comments:

  1. Weh.. kalau dah meja pun nampak senget bahaya tu.. tu dah muncul tanda2 kene pergi 'vacation' tuh... hi hi

    ReplyDelete
  2. weyh zoul..hahaha...vacation kt spital kot..heeee

    ReplyDelete
  3. errcuba perhati betol betol..kot kot meja tu mmg di jadikan senget..hehe

    ReplyDelete
  4. allooo qs...heheh jgn tadah tlgga le nti ujn susah masuk air

    ReplyDelete
  5. ceehhh incik lemon...takde la nak tadah air hujan lak..hehe

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---