Saturday, September 25, 2010

Jom Berambeh Weyh!

Salam Sabtu ols. Pe plan u ols hari ni.? Apapun plan korang semua, selamat berhujung minggu la eh.



Hari ni plan aku nak ke Rawang.
.

Umah my sis. Dia ada buat open house. So, orang dah mengajak aku pun pegi la. Memang aku carik peluang nak keluar dari Seremban minggu ni. Lagi pulak dah agak lama kan aku tak jalan jejauh camtu. Maka dengan itu, petang karang aku akan naik Rawang. Itupun lepas settlekan beberapa perkara dulu kat sini. Hopefully takda masalah la nanti eh. Kereta sihat kot. Cuma nak kene g anta cuci. Kepam weyh.. Masuk site la katakan kan. Hahahah

Itu baru plan hari ni. Open house malam, so aku overnight je la kat sana. Esok pulak, so far planning nak pegi beraya kat umah my aunt kat Sungai Besi tu. Cancel pegi umah makcik kat Kampung Subang, sebab dia ada hal katanya. Takpa, next time la kot. Lepas tu tak tau lagi nak ke mana. Maybe merewang rewang je la kot kat KL nun. Hehehe.. Kita hanya merancangkan, belom tentu jadi. Comfirm akan ada diversioan. Its ok. At least ada plan. Hohoho

Ok la. Happy weekend la kat korang eh. Selamat beristirehat di hujung minggu. :)



PS: Dah lama tak g sana, so agak ingat2 lupa jalan. 
Takpa. GPS Garmin aku kan ada. Hahahaha

Catatan Ringkas

---