Monday, October 12, 2009

Berita Terbaru....

Salam..Ni berita terbaru tentang Irdina..She's been admitted to ICU, Hospital Seremban. Cause of the lungs had been infected. Sebelum ni cuma sebalh je paru2 dia de kuman n a bit berair. Now both are infected. My gosh...I was so shocked when my uncle told me late this evening. And now they are here. Here as in with me at home. Baby tiggal kat ward. Beside her father and mother, no one is allowed to see here. Here are the pictures in the ICU.



So heart breaking to see her like that..Sedangkan aku sebagai sepupu pun dah terasa ngan keadaan baby camni, makcik aku lg la x payah cerita kn.Perasaan seorang ibu..Sampai2 tadi pas salam ngan nenek aku, terus menangis. Nenek aku pe lagi, sama la..Dia lagi la x dapat g hospital tengok baby. Tadi dia mintak nak tengok gambar baby ngan aku..Aku xnak bagi, tp kesian lak. Cucu dia.. Bukan pe, aku tau dia mesti nagis nyer.Dan, betol la cakap aku.

Hmm...So, operation baby kene tangguh smpai keadaan dia betol22 stabil..Aku pun xtau berapa lama dia dalam ICU. Breathing dia dh ok. Cuma masalah dengan paru2 dia..Adik spupu aku as in abang sulung baby ni cakap baby kene H1N1. Anything can happen now.

I think that its for now. Anything, I will update later k. Thanks for following and minta jasa baik korang untuk sama2 doakan kesihatan baby Irdina. Thank u so much..


2 comments:

  1. kesian sesangat kat baby ni...dah ditakdirkan lahirnya begitu..semoga kekuatan dalaman dapat membantu dirinya mengharungi segala rintangan yang ditempuhinya sekarang..sedih aku tgk bayi ngan wayar berselirat kat badan...huhuhu

    ReplyDelete
  2. tu la...aku pun...sedih mata yg melihat, lg seidh c ibu yang mengandungkan...aku kesian ngan makcik..huhu...adeehh..sdeh lg..huhuhu

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---