Saturday, October 17, 2009

Udaimatunnurirdina.....

Alhamdulillah....irdina semakin sihat...Dah tak pakai tube besar..Tinggal tube kecik tu je...Pernafasan dia smakin ok..Insyaallah, Isnin ni akan terus ke IJN. Doktor IJN akan pantau dahulu kesihatan dan keadaan Irdina sebelum memutuskan untuk dibedah atau tidak. Sekaran ni, Irdina dah boleh menyusu badan dan tidur sebelah makcik..Tak perlu duduk dalam bilik ICU tu...Tapi masih ward dalam area ICU tu..heheh...(Aku pon pening ngan ayat aku nihh...hahaha) Doktor tak berani nak pindahkan Irdina kat ward biasa. Takut terkena lagi infection. Still, no visitors allowed. Boleh tengok dari luar jek..

Hmm, bila aku fikirkan balik sebab Irdina boleh kene infection teruk sangat smpai macam tu mungkin disebabkan minggu sebelumnya (time aku pergi melawat dia last week). Terlalu ramai visitors even kat pintu dah tulis ' Pelawat di hadkan'..Tapi masih duyun2 yang masuk. So, kene la ambik iktibar lepas ni. Elok juga baby duduk dalam ICU tu. So any visitors boleh tengok dari luar..

Apa-apa pun aku harap Irdina cepat sihat..=) Rindu giler dah ni...heheh

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---