Wednesday, May 05, 2010

Dehydration Ke?

Salam berjumpa lagi petang Rabu ni..Update lu jap sebelum balik. Hehehe..

Kan aku dah kata keje aku ni unpredictable sumtime..Baru je elok2 aku chill out pagi tadi, tetiba ada keje yang memaksa aku ngadap pc non stop dalam 2 jam setengah. Gara-gara lawan tender..Haddeehh..Sakit kepala tiba-tiba..Denyut-denyut je kepala belah kanan..

Bila aku buat post mortem kat diri aku sendiri, baru aku prasan aku kurang minum air dua tiga hari ni..Sibuk punya pasal sampai lupa nak minum..Hehehehe...Biasanya aku akan minum time kat office dalam 2 liter n kat rumah nanti dalam 1 liter lebih lagi..So bila dah ada perubahan kadar pengambilan air aku, cepat je attack kepala..Heheh...


Kene amalkan minum air putih..sedaaappp..

Antara effects kat badan manusia kalau dehydration..


Tapi aku rasa effect aku tu tak teruk mana lagi..Mungkin jugak sebab kurang nya rehat lately kan..Pressure keje lagi..Papepun, everything is fine la..Hehehe

SO guys...Minum la air banyak2..Heee...And rehat baik-baik...

Ok, i should leave now..See you all tomorrow..Salam n do take care..:)

Catatan Ringkas

---