Saturday, May 22, 2010

Teka Bola Bonuslink

Salam pagi Sabtu ols.Sihat hari ni? Apa plan weekend korang this week? Aku tak sure lagi. Just wait and see la..

Ok, berbalik pada tajuk tu. Biasa la aku awal pagi on je PC terus connect to the internet dan lepas login blog trus login email. Dan belek-belek emel yahoo aku ada pulak satu contest dari Bonuslink untuk Teka Bola. Walaupun aku tak de la fanatik bola, tapi tertarik gak la nak join and try..Dah hantar dah pun..Hehehehe

Kene teka bola tu..


Ni plak ganjaran yang bakal diperoleh.Ngehehehe


Saja nak share ngan korang. Tetiba lak pagi ni ada mood lebih nak update blog..Hehehehehe

Ok ols..Selamat mencuba la pada sesapa nak mencuba tu yer..TAPI, hanya pada sesapa yang ada kad Bonuslink jek..Hehehe..Aku pasti korang yang ada pun mesti dah dapat emel dari Bonuslink ni kan..So, gud luck la ek..



PS: Katakan la aku dapat grand prize tu kan, sapa nak ekot aku??? Hehehehehe.11 tempat kosong lagi.

Catatan Ringkas

---