Tuesday, May 11, 2010

Statistik Hancuuur!

Salam berjumpa lagi geng..Waaah.Cam la lama benar aku tak mengupdate. Padahal baru je semalam kan. Tapi tu la, dek kekangan masa tu yang jadi gini tu..Tak dapat sangat nak berblogwalking..Rindu la ngan korang..Heheheh

Akibat kurang berblogwalking, maka terjadilah insiden yang tak aku ingini..Iaitu kejatuhan statistik UV nuffnang aku..Haaiiyaa...Ternyata blog aku belum mampu menarik trafik yang boleh dibanggakan..Heheh

Ini to date 2nd May 2010 (Last 2 weeks)

To date 9th May 2010 (Last Week)

Dek kurangnya aku blogwalking, maka itu lah akibatnya kan..Hmm..Takpe la..Nak buat macam mana kan..Priority kepada kerja..

Ok la. Tak mau sedih mengenangkan statistik aku tu. Di kesempatan masa yang ada ni, aku nak story kat korang pasal
weekend aku. Ye aku tau citer dah bleh dikategorikan sebagai citer basi, tapi aku kesah ape..Aku tetap nak cerita gak..Hahahahaha

Bermulanya sebuah kisah, (jengjengjeng)

Sabtu macam biasa la kerja half day. Aku baru je berkira-kira nak blah kol 1, tetiba plak kene tahan ngan bos aku. Caaiit..Geramm seyhh.. Dah ready aku nak balik tetiba kene panggil masuk balik..Nasib la dia dah bagi cash gaji. Sejuk la sikit hati kan. So, aku layankan aje la bos tu nak dokumen ape kan. At last kol 3.30 baru aku balik.

Balik?? Takda maknanya balik rumah terus. .Haruslah aku g belanja diri sendiri dulu kan...So, setelah selesai urusan bank, aku pun masuk la Jusco S2 tu. Kedai pertama aku terjah ialah kedai kasut Esarli..Hehehe...Dan aku rembat sepsang wedges..Hahah..Takda aku tengok harganya,. Main terjah je sebab aku memang dah bajet untuk beli kasut bulan ni. Yerla, last month ada OT lebih so tak salah sekali sekala manjakan diri sendiri.Kehkehkeh..

Ni la wedges aku beli tu.20% discount! Heheh
Kemudian, aku masuk Watson untuk beli toner n moisturizer Nano White. Tapi toner dah takda stok la pulak. So satu je la barang aku beli. Settle kat Watson aku terjah Big Apple!! Yaaay!! Lama dah tak makan BA ni..So, lepas la jugak gian. Hehehehe

Ni full set dia. Tapi aku guna yang basic jek.Hehe
Big apple favourite aku. Dah lost in tummy sebijik kene ngap..Hahah
Lebih kurang kol 6 aku sampai umah. Hehe..Tak jadi nak tengok wayang sebab takde geng. Tak best plak. So maybe next time la. Furry Vengeance tu macam best je..HEee

Hari Ahad aku just lepak kat umah buat keje cam biasa. Urus atok aku, kemas umah sikit-sikit dan banyak-banyak nya aku lepak depan TV la..Hehe..Menu lunch ialah Sambal Sardin versi Rerama..Hehehe..As usual la simple punya menu kan. But petang jek aku dah tak senang duduk. So kol 5 aku bersiap-siap untuk keluar meronda..Heee..Arah tuju ialah Giant Nilai. Saja nak jalan-jalan sebab dah lama tak lepak sana. Kehkehkeh..

Tapi jalan-jalan tinggal jalan-jalan je sebab memang keluar jugak la duit beli itu ini yang tak da dalam list wajib. Hahaha...Biasa la tu..

In the end, aku balik dalam kol 8 malam. Sempat la pusing-pusing satu Giant tu. Boring punya pasal pun iye jugak la..So, macam tu je la hari minggu aku. Hehe..Cam tak best je kan melepak sengsorang..

Kalau korang plak suka lepak sengsorang ke reramai??


PS: Aku lagi suka lepak ngan orang yang sama kepala..Ting tong gak kan..Hahaha


Catatan Ringkas

---