Sunday, May 02, 2010

Ketagih!

Salam berjumpa lagi di hari Ahad ni. Hahaha..Ada yang terkejut ke aku online di hari Ahad ni? Once in a lifetime ek? hahahaha...


Aku sedang menikmati perkhidmatana internet kat umah ni. Line giler punya laju  Streamyx 1GB..! Ape yang aku ketagih tu?? Hehehe..Sila teruskan pembacaan anda..



Actually aku ketagih ngan blog aku ni..Hahahaha..Ibarat mandi tak lena, tidur tak basah la..*Macam salah je tu..Ahh, lantakkan*..Even semalam pun on the way balik umah mak ni terbayang-bayan cepar sampai supaya leh terjah blog aku ni..heheheheh..Alhamdulillah, fokus pada pemanduan masih ada yer..

Aku pun tak tau sebab ape jadi macam ni. Dah jadi kemestian pulak sekarang ni aku untuk update blog at least sehari dengan satu entry. Ni mungkin kerana termakan nasihat Darkbatman dalam entry-entry tips beliau kot..Mekaseeeh incik darkbatman..Heeee

Malam tadi, eh bukan malam pagi tadi kol 4 lebih baru tido.. Tak penah dibuek aku bai.! Itupun lepas membalas segala terjahan kawan-kawan kat shoutmix tu. Dan juga pergi melawat rakan-rakan blogger lain..Sonok!

Tapi sonok aku stakat ni je la leh online sampai awal pagi sebab bila dah kembali pada rutin harian biasa, takda la lagi aku di awal pagi dan malam..Hehehehe...

Ok, walau apepun, aku tetap akan laksanakn sekurang-kurangnya satu enty sehari..Walau pendek dan ringkas masa insyaallah tetap ada..

Ok la geng.. Nak stop dulu ni. Nak g wat kek cekelat dulu..Kek batik tak jadi la..Sebab short time. Lama sket nak tunggu dia keras..And tak de pembantu..Heeee..So, tata for now. See u ols soon..:)


PS: Tak brekfest lagi ni..Nak join?Menu : western...Hehehe





Catatan Ringkas

---