Sunday, August 01, 2010

Ceritaku Di Hari Sabtu

Salam tengah malam ols.. Weee...Hari ni kerja half day. Tapi stay back sampai kol 3.30 petang. Perrrgh...Dah dekat sehari gak keje tu..Nak buat macam mana kan. Dah nama pun kerja, so terpaksa la settlekan kerja mana yang buleh. Itupun ada gak yang sekerat jalan sebab aku dah tinggal sorang kat ofis tu. Heehehehe...Seram weyh nak duk ofis tu sengsorang. Ngeeee






Ok, melalut lak skit. Macam dah agak lama gak la aku tak berstory mory pasal aku kan.. Asyik pasal tag and award je. So hari ni aku nak mencemar duli (weeekk :p) bercerita pasal hari aku..Hari ni aku lepak kat Nilai je ngan akak aku.. Saja jenjalan kat Nilai 3.. And nak terjah pasar malam Bandar Putra Mahkota tu.. Heeeeee... Sempat la beli selai selendang.. Tapi sebelum tu terjah Marry Brown. Teringin nak makan Nasi Lemak MB lak..Heehehhe...Punyeee la ramai nak menunggu turn..

Selesai g pasat malam aku terjah lak Seremaban. Nak jenguk abang sepupu aku kat sepital KPJ. Kaki dia bukak besi yang pasang haritu. Dah seminggu gak. Baru hari ni aku sempat terjah dia sana. So chill punya chill (memang sejuk pe kat sepital kan) kol 9 dah. Aku pun balik la..

Ha...Tu je la story aku minggu ni. Hahaha.. Tak menarik langsung kan? Pape pun ok la dari aku duk terperuk kat umah je. Mau mati kutu dibuatnya. 

Eh, petang tadi ada lak Si Kecik Dina balik. Tapi masa aku balik tadi dia dah tido. Takpa. Esok masih ada kan. Ngeee...

Ok la geng. Nak meneruskan sesi blogwalking ni. Siang tadi tak sempat. :)


Catatan Ringkas

---