Sunday, August 08, 2010

Malas!

Salam semua. Terima kasih pada yang masih sudi bertandang ke umah so~so~ aku nih. Aku tau sejak kebelakangan ni umah ni agak terbiar. Makin boring pun ada gak kan? 

Ntah la. Semenjak sibuk dengan kerja ni macam malas pulak nak berblog. Sekadar menjenguk di sini dan membalas jejak kawan ok je. Nak mengupdate tu yang malasnya. Sorry la kalo asal korang datang entry berhari usia ek. Kadang kadang idea tu tak mau datang la. Nak tulis pe pun tak tau dah. Lagipun, life aku sekarang ni tak semeriah dolu dah (Yeke?:? Kehkehkeh...)


Ok la. Minggu ni aku tak buat ape pun. Since my dearest sis dah pindah balik ke Rawang, so aku takda teman nak melepak la. Makanya, hari Sabtu semalam aku lepak di ofis buat kerja sampai kol 3 lebih. Then, after tak tahan ngan kerja tu aku blah la. Sebelum balik umah aku g Giacomo Senawang ambik barang yang kawan order tu. Mana la tau bleh buat bisnes lak kan. Ngeeeehehe..Bleh kumpul duit nak raya nih.

Settle je kat Giacomo, aku pun terjah Jusco S2. Tujuan utama, nak g register broadband kat sana and also nak beli Big Apple. Walauweeeyh! Agak lama aku tak makan BA. So beli untuk melepaskan gian la. 3 ketul cukup..Hehehe



Dah dapat apa yang diingini, aku pun gerak balik la. Layan blog/FB dan BA je. Sambil sambil tengok TV. 

Hari ni pun aku habiskan masa kat rumah je. Berehat santai. Kemas mana yang patut. Dah selesai baru la berblog/FB segala. Hehehe

Weekend kali ni takda yang menarik pun..



Catatan Ringkas

---