Friday, August 27, 2010

Dengan Ini Diumumkan.....

Salam ols.. Di hari Jumaat yang tenang ni, aku nak mengupdate belog yang dah bersawang ni kan. Last entry aku hari Isnin. Hehehe..Lepas tu sunyi sepi je blog aku ngan entry baru. Korang yang masuk sini pun nak muntah dah kan tengok entry tu je lagi..Hahahahaha... Seperti biasa alasan skema aku ialah, kesuntukan idea tambahan masa la.. 

Demi nak menyegarkan balik blog ni, aku nak update result contest contest yang aku penah join la ek.. Korang yang slalu datang sini mesti perasan kan satu masa dulu (bajet la lama sangat kan.hahaha) aku rajin join contest n giveaway.. So demi korang, aku updatekan resultnye.. So, jom terbang lagi dengan aku..




Contest/Giveaway 1 : 


Keputusan:









Peserta :Yam

Tajuk Foto : human creation .




Peserta : Fatin Amalina







Contest/Giveaway 2 : 


Pemenang:



Contest/Giveaway 3 : 


PEMENANG CABUTAN UTAMA:



HADIAH SAGUHATI:

ayuArjuna BiGosh


REFERRAL TERBANYAK:





Contest/Giveaway 4 : 



Pemenang:




*********************

Tahniah la kepada semua pemenang contest/giveaway tersebut yer. Takda rezeki aku nak menang lagi.Hahaha...




But, dalam banyak banyak ontest aku join tu ada satu je lagi tak tamat tarikh iaitu Contest Sahabat Sejati by Emmysandra.. yang mana bakal tamat tempohnya 30hb Ogos ni. So sesape yang masih berminat, bleh la join lagi. Heeeee:) Peluang aku nak menang?? Macam takde je..Hahahaha..(berserah sebelum berlawan lak)..Takpe..tak harap pun nak menang nih. Ada rezki ada la kan..Heheheh



Ok la ols.. Nak sambung blogwalking la...Kalau rajin kang aku buat lagi entry..Hehehehe



Catatan Ringkas

---