Wednesday, August 04, 2010

Conduct Training

Salam ols. Sihat hari ni? Aku alhamdulillah je cuma macam ada tanda-tanda nak demam. Tekak ni dah sakit semcam. Adakah sebab aku melantak rambutan sehari dua ni.?? Hahaha..Memang carik pasal la aku nih..

Ok, ni tak nak update pepanjang. Hari ni memang pack. Kerja berganda dari biasa sehari dua ni. Masih dalam term nak menyesuaikan diri dengan gandaan kerja baru. So ni aku rehat kejap nak ease kan mind. Lunch pun baru je selesai ni. Kejap lagi baru sambung  la. Kepala dah pening nak sambung buat kerja orang nih. Tu pasal nak relek jap.




Lepas ni ada satu tender kene buat. Tu ok lagi. Yang buat aku konfius dan pening sekarang ialah aku kena sambung kerja T yang suku jalan pasal training. Ramai pekerja dan staff kat sini yang kad hijaunya dah expired. So memang la kena renew dan apply baru untuk yang tak da lagi kad tu. Adeeh. Memang pening nak carik data yang dia ada. Sebab banyak yang halfway. Aku tengok file yang dia simpan data pasal staff memang banyak yang tak complete dan tak update. 

Pening betul la. Takpa la. Sabar je. Sekarang nak kena start from zero. Collect nama dan data pekerja semua. Mudah mudahan bleh settle hari ni la fasa pertama ni. Senang nanti kan nak pergi ke second step. Training date dah book ngan trainer. Sekarang tinggal nak completekan form je. Hopefully suma ok la nanti. And lucky jugak bos faham, takda la kena maki hamun. Risau jugak pasal T nanti aku yang kena bambu balik kan. 

Ok la..Saja jak nak update. Nak sambung kerja balik ni. 

Jumpa nanti ye geng..:)


Catatan Ringkas

---