Friday, October 22, 2010

Mesti Tengok Punyaa!!

Salam pagi Jumaat ols. Ape kes hari ni? Hahaha..Awal lagi so tak tau ape kes akan jadi hari ni ye tak? Pape pun aku harap hari ni bakal menjadi hari dalam kenangan dan sebagainya lah. Have a great day hopefully.

On my top list a must see movie...Hahahaha..Cam lawak je citer ni. Lagi plak ada The Rock n Samuel L Jackson tu.
Ok. Hari ni dah Jumaat dan hari last bekerja untuk kitaran minggu ni kan. Esok dah Sabtu so ape agak agak plan korang esok? Aku semenjak dah bekerja 5 hari seminggu ni cam kekok lak nak berhujung minggu cam biasa. Hahaha.. Yelah, selalu tersasul hari Sabtu bangun awal nak g keje. Kehkehkehkeh.. Takpe, lama lama nanti ok la kan..Heeee


Setakat sekarang aku belum ada plan besar besar nak ke mana. Nak kene carik geng lu baru best nak g melepak ke hape segala. Dalam otak aku ni macam nak g tengok wayang je. Sebab aku usha usha banyak gak citer best especially citer omputeh.

Ni pun best jugak. Dah main kat pawagam pon, tapi takde sempat nak menengok nye..

Haaa..Ni sebab ada Bruce Willis
Ni lagi satu filem The Rock tu..Heeee...


Sumanya cita omputeh kan?? Hahaha..Nak buat camana dah taste aku memang ada ke'barat'an sket..Weeyhh!! Jangan nak pikir lain taw.. Cuma taste aku terhadap cerita cerita dan muvie je taw agak ke'barat'an sket..Eh banyak. Hahaha.. Pada aku enjoy tengok cerita diorang ni sebab lakonan diorang hidup. Aku sekadar tengok jalan cerita je dan cara lakonan diorang. Macam real. N just for entertainment. Apa unsur unsur luar dari norma ketimuran kita ni letak belakang la. Sendiri ada akal, sendiri la tapis fikir baik buruknya.

Hmm..Tapi bukan bermakna aku tak support cite melayu. Recently, aku tengok dua cite melayu. Magika and Jangan Pandang Belakang Congkak 2. Heee..






Cerita melayu yang bakal aku tengok lepas ni mungkin cite CUTI CUTI CINTA. Baru keluar di pawagam semalam (21st October).



OMG...21st OCTOBER!!!!! My dad's birthday. I forgot to wish him la.. Adeeehai..Cano den buleh lupo nih..Takpo la..K geng. Nak wish my dad jap... C u soon.. Kalau ada sesapa nak g tengok wayang, ajak la aku...Best g ramai ramai ni kan..



Catatan Ringkas

---