Wednesday, October 06, 2010

Truly Appologize

Salam Rabu ols. Ape cer hari ni? Hari ni aku rasa tak berapa sihat dan selesa untuk bekerja tapi tak best pulak nak ambik cuti kan. Hehehe. My perasaan je tu kot. Its ok. Masih boleh bekerja ni.

Ape kes ngan tajuk aku tu siap mintak mintak mahap lagi tu? Nak tau baca lagi la eh.




Well, aku nak mintak maaf la kalau lately terjahan korang jarang aku dapat balas. Masih dalam proses nak menyesuaikan diri di tempat baru. Kalau dulu kat tempat kerja lama aku boleh bercanda mesra berasmaradana kat blog ni tanpa halangan. Sebab sana agak flexible untuk buat kerja masing masing kan. Bukan nak kata tempat baru ni tak fleksibel, but its not nice pulak budak baru cam aku ni melepak buat kerja lain kan. Hahaha.Sekali sekala boleh la sekadar melepaskan lelah kerja tu. Macam sekarang ni la.

So, sorry la eh kalau aku tak balas jejak korang. Malam pulak boleh je nak balas jejak tapi keadaan line bokbeng kat umah tak berapa nak cantik kebanyakan masanya. Selow sampai aku naik bosan nak layan tunggu loading. Sabar je la. Nak kene tukar streamy ni kot. Kehkehkeh.

But anyway friends, thanks kepada yang masih sudi bertandang kat sini. Aku akan cuba jugak la carik masa nanti nak berblogging dan berblogwalking seperti biasa nanti. Macam aku kata, dulu kat ofis leh blogwalking sambil kerja kan. Tapi sekarang ni aku kena la kurangkan buat 'kerja sampingan' camtu. Hehehehe

Ok la ols. Nak kuar lunch dulu ni. Nak ambik mood sambung kerja petang pulak. Hehehehe

Take care and have a nice day ahead:)

Catatan Ringkas

---