Friday, March 25, 2011

Dah Sampai Dah!


Salam Jumaat ols. Ape cer hari ni? BTW, Selamat berhujung minggu la yer. Apa pogem plak minggu nih? Pogem aku? Nanti la aku story. Tak best nak cakap sekarang. Nanti aku buat live update lagi. Tungguuuu..

Ok la. Bukan itu  yang aku sibuk nak cakap kat korang nih. Just nak share happiness aku.






Nampak gambar di atas tu? Yaaa.. Novel! Puas aku carik novel ni kat kedai kedai buku seantero Seremban dan Alamanda ni, tak jumpa. Cara terakhir, aku order je ngan penerbitnya. Fajar Pakeer Sdn Bhd. Hahaha. Baru order Isnin lepas, dan dah sampai tengahari tadi. Weeee. Suka. Hujung minggu ni nampaknya bergomol ngan novel tu je la yer. 

Sebab apa aku gila carik buku ni? Sebab aku tau citer ni best dan lain dari yang lain (walaupun masih berkisar kisah cinta la). Aku dah baca snippet citer ni kat Penulisan2u sebulan lepas. Memang besst! dari sepuluh mata aku bagi 11 (Bleeehh??). Memang sonok baca. Kira kena la ngan jiwa kan. 

But, bukan satu je aku order taw. Dua novel skali gus. Apa barang nak order satu jek. Tak thrill la. Lagi satu dari karya penulis yang sama jugak. Adah Hamidah. Biarkan Cinta Hadir. Tak sabar nak balik and baca novel  dua dua ni. Komfem Ahad bleh habis. Ngeee..

Ok la ols. Keje banyak nak kasi settle ni. Nanti aku lepas gian taip entry panjang panjang untuk korang yer. Daa. See you soon.




PS: Nak tau apa ciri ciri novel yang kena ngan jiwa aku? Nantikan la.. Entrynya dah ada draft, tapi tak siap sepenuhnya. Hehehehe

Catatan Ringkas

---