Sunday, March 20, 2011

Hari Ini Dan Semalam


Hari Ini Dan Semalam

Originally uploaded by Rama2Ungu

Salam Ahad ols. Ape cer weekend korang? Harapnya yang terbaik la ye. Well, lately hujung minggu aku sentiara berisi dengan aktiviti. Contohnya, harini. Aktiviti harini ialah lepak rehat dan bersantai. Di mana? Dalam bilik je. Hahaha. Ok apa. Tu consider aktiviti gak kan. Tak semestinya aktiviti nak buat luar rumah. Baca novel kan satu aktiviti jugak. Aktiviti membaca.. Hehe.. Contoh lain, semalam aku beraktiviti kat Putrajaya. G tengok Hot Air Balloon. Biasa2 je la aku tengok. Sampai pun dah nak tengahari. Plus hari mendung semacam je. Tak sempat nak pose maut dengan balloon gabak tu. Hahah.. Tapi wa cakap lu, orang ramai woo.. Kat Alamanda pun sama.. Ramai giler orang. Agaknya dah penghujung cuti skolah ni kan. Mak ayah bawak anak anak jalan jalan. Elok la tu. Aku pun saja jenjalan cuci mata jek. Dah lama tak lepak kat Alamanda ni. Kalau dulu Almanda ni dah jadi port wajib tiap minggu. Skarang nak jejak sebulan skali pun takda. Dah jemu kot. Hahahah. And as always, sesat dah jadi satu kemestian kalau aku bejalan ngan akak aku kan. Sesat nak cari Alamanda dari Precint 2 tu. Aduyai. But the best part is, tiap kali sesat we all akan discover new thing. Like this time, we all dah tau jalan ke Pullman and PICC. Ok what. All this while nampak signboard jek. Kehkehkeh. Hmm, ok la. Cukup setakat ni coretan aku ye. See you later. Have a great weekend.

Catatan Ringkas

---