Thursday, March 17, 2011

Sejuk Tahap Beku


Salam Khamis ols. How are you? Fine I hope yeah. Well, what come first in your mind when you saw that picture? COLD. Exactly! 

Itu yang aku rasa hari ni. Mana taknya, malam tadi aku hanya tidur dalam bilik aicond atas lantai berbekalkan ini jek. [Klik Terbang Lagi]




Sejuk woo. Mana tahan duk dalam bilik aicond (dah memang tak besa tido lam econ), landing atas lantai pastu cover ngan sleeping bag ni jek. Sejuk tetap terasa walaupun aku pakai seluar jeans, tshirt, cardigan and jacket. Hohoho.. Cukup tebal dahtu. Kat rumah hareemmla nak pakai camtu punya tebal. Paling koman baju kaftan or shorts & shirt. Ngeeee

Kat office ni plak econ sehabis full blast. Bertambah tambah aku rasa cam kat obersea. Hahaha. Tapi demi tak mendera diri sendiri (sebab malam kang nak kene tidur berbekalkan sleeping bag tu lagi) , aku dah slowkan econ kat office ni. Hahaha. Bijak tak? Kahkahkah. But, untuk persiapan malam nanti aku akan make sure aku pakai long sleeve tshirt + cardigan + jacket. Hahahaha

Ok la ols. Nak lepak chill jap sebelum buat keje. Baru balik dari makan ni. Time ni pun time rehat so kena la rehat kan. C u ols soon.. 




PS: Ketagih keyboard! Dah lama kan tak update entry via PC, hari ni pecah tradisi 4 hari macam macam rasa nak tulis. Tapi takpayah, blajo tulih pendek sket. Less details. Hahaha.

Catatan Ringkas

---