Monday, March 21, 2011

Keseronokan Yang Hilang


Keseronokan Yang Hilang

Originally uploaded by Rama2Ungu

Salam ols. Ape cer? Mendung je cuaca harini. Ni pun cam nak hujan je. Mood aku pun cam mendung tetiba terjangkit ngan keadaan kat luar tu. Tetiba aku rasa nak berenti kerja and bukak nurseri. Yup. Nurseri as in pusat jagaan baby. Macam dah fedup nak makan gaji dengan kerja yang dah kurang mencabar dari segi kerja tapi mencabar kesabaran aku. Memang aku sedaya upaya untuk berfikir secara positive and dont too drown with the problem whatsoever. But this feeling keep came to me quite often lately. Hmm, ntah kenapa sejak dua menjak ni kesabaran aku jadi semakin tipis. Padahal aku dah cuba bina tembok kesabaran aku. Ada je benda yang mencabar kesabaran berlaku. Ya,aku bukanlah seorang yang mempunyai kesabaran yang tinggi. Aku amat mengakuinya. Namun sedaya upaya jugak aku bersabar. Tak tau sampai bila bleh sabar macam ni. Owh, kembalikanlah keseronokan bekerja akuuu!!

Catatan Ringkas

---