Monday, April 26, 2010

Hari Isnin~~

Salam berjumpa lagi di hari Isnin ni, di minggu yang ntah keberapa dah dalam tahun ni..Heheheh..
Ape khabar korang hujung minggu?? Ada sehat ka?

Well, as for me weekend dihabiskan di rumah je..Buat housekeeping..Hehehe...Sebaik sampai rumah petang Sabtu tu terus kerah tenaga  buat aktiviti kemas mengemas..Buat laundry segala. Kemas bilik, hall dan lain-lain yang patut la..

Habis 2 jam setel suma keje..Pastu melepak la depan TV kn..Itu je la aktiviti wajib duduk rumah..Hehehe..Dah naik juling tengok TV, mata ni pun dah terbayang-bayangkan tilam n bantal..Letih la konon lepas 2 jam aktiviti tu..Heheheh

Ahad nye pulak, takde aktiviti khas..Cuma melepak depan TV dan g shopping barang my atok kat Mydin..
Dek kerana duduk semedang dari pagi kan, kol 3 jek kepala dah start sakit..Mencucuk-cucuk beb..Adeehh..Tak tahan seyhh..Gerak sikit bergegar kepala otak rasanya..

Dan sakit tu sampai la ke malam. Dan sebab sakit tu memaksa aku tido lebih awal daripada biasa. Habis je uruskan atok aku n bagi dia makan, aku trus landing..Last aku tengok jam 10 minit lagi kol 10..Tak perasan bila masanya mata lelap..Sedar2 dah pagi dan lucky pagi ni tak sakit dah..

Haddeh..ni yang kekadang aku tak suka nak melepak kat umah. Bila dah dok umah takde perkara sangat aku leh buat. Duduk menung tengok TV jek. Sudahnya attack kepala..Bila dah sakit kepala mula la itu ini tak kene je rasa..Hmmm...

Hmm.ni plak lunch hari Ahad..Hehe..Bubur nasi jek..Takde idea nak masak ape..So simple je la..Lagipun tukang makannya aku ngan nenek aku jek..Hohoho..




PS: Hari ni bleh thn bz..Huh..Pepagi dah kene sembur...Ceh.!


Catatan Ringkas

---