Friday, April 30, 2010

Hari Pekerja!!

Salam geng..Lalalalal~~ Sabtu ni Hari Pekerja..Tak best la weyh cuti tu jatuh hati Sabtu. Sebabnya hari sabtu tu hari kerja aku half day..So macam rugi je la..Lagi pulak aku tak best la nak cuti hari Sabtu. Bukan aku ada buat apa pun nanti..Boring la aku dok umah tuu..



Hish..Cemana ni..Tengah pikir nak plan ape to kill the time..Gaji lambat lagi..Huh..Pagi tadi sesaja post kat FB..Tup-tup kawan enterfrem ajak lepak kat KL..Hmm..siap ajak aku g main ice skating lagi..Haraaaam aku tak reti main..Camana tu? Hahaha.Maunye tunggang terbalik aku ber'skate' tu nanti..Tak kose aku hai..Roller blade pun aku tak reti main..Hahahah..

Chitchot aku ngan ma old frend kat FB:)

Pape pun nanti tengok la keadaan camana. Either g lepak kat luar or just lepak je la kat depan TV..Huhuhu...Or maybe aku leh balik umah mak aku kan..Kehkehkeh...Ada can nak buat kek coklat feveret aku.Yipppiii!!!

Ok la kengkawan..Sampai di sini je dulu aku ber'cerobeh' (bahasa sawak ni)..Selamat Hari Pekerja buat mereka yang bekerja..Tahun ni tahun ke-2 aku secara rasmi menyambutnya (walaupun tahun-tahun sebelum ni aku tumpang sambut gak) hehehehehe..

Gambar ehsan Pak Gel


Jaga keselamatan anda dan kesihatan tau masa cuti nih. Sekarang ni musim hujan - panas, H1N1 dan demam bola serta demam AF..So, take care la..Heheh



PS: 'Cerobeh' tu maksudnya banyak cakap


Catatan Ringkas

---