Saturday, April 24, 2010

Tag Macam-macam Ada!

Salam hujung minggu geng..Ape khabar hari ni? Selamat berhujung minggu yer..Dan ni tak lunaskan tag oleh Incik Captain88..Waaa..Rajin betul ek korang mengetag aku..

So, enjoy la ngan jawapan aku ni.Heheheh

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
# Ape lagi nak buat. Face to face la ape lagi..Aku akan tanya dia " Apa yang ko tak puas hati ngan aku nih??' Hehehe..

6 orang di hati anda?
#1 - My self . .hahaha..cam selfish giler lak..
#2 - My mom n dad
#3 - Baby Dina
#4 - My frens
#5 - ---
#6 - ---

Anda rasa anda comel?
# Tak langsung..*Tapi apsal ramai orang kata aku comel.?? Aku tak faham langsung la..*

Single or taken?
# Mana satu rasa-rasa nak??............
Ok la..single..Sila percaya ek..:)

Blog yang anda suka?
# Yang tenang mata tengok, tak berat dan takda autoplay song..*I hate the autoplay*

Adakah bilik anda kemas setiap hari?
# Yes of course..Tu la tempat paling best nak melepak lepas balik keje..

Lagu terakhir yang anda dengar?
# Ape lagu tadi ek?? Ni tengah dengar Sinarfm. Lagu carta..Lagu no 10 kot tadi..

Last phone call
# Semalam..To my sis..

Hari terakhir anda menangis
# Hmmm..menangis sebab perkara/ personal tak ingat dah..
Tapi kalau menitiskan air mata, malam tadi..Masa tengok Tare Zameen Par..(Kantoiiiii..tacing beb!)

List lima color favorite anda?
1. PURPLE laaaaaa
2. Black
3. Dark Blue
4. Cekelat
5. Ijau

Orang terakhir yang anda ber YM
# My sis..

Game yang anda paling suka?
# Tak berapa kaki game..but prefer jenis fun, race n tactical..

Adakah anda peminat MCR?
# Yeaah..but not sooo fanatic

Apa perasaan anda jawab tag ni?
# Sukaaa..Besstt..Bese jek..hehe

Anda rasa tag ini best?
# Best jugak la....

Tag lagi 10 orang
# Sesape agak2 nak buat tag ni amatlah dialu-alukan...Takde paksaan ok...


Ok, done!!


PS: Next entry ingat nak buat pasal tips-tips interview..Macam2 ada..Just wait la..Heee

Catatan Ringkas

---