Wednesday, April 14, 2010

Kasut

Salam ols..

Buat sekian kalinya, den kono tag laei..Kono ngan Oncik Padin ni ha..

Macam stail ni la kasut Bata aku tu..hehehe

  1. Brand : Bata
  2. Warna : Black
  3. Harga : RM49.00
  4. Tahun Beli : May, 2009
  5. Sebab Beli : Kasut lama dah hancur..Hahah..N kasut takde nk bawak masuk site..hahha..so rembat la ni..hehehe
Tag pada 5 orang kawan lain :  Ntah la..Sesape je la nak buat amatlah dialu-alukan..
[>>]

Ni tambahan dari aku la...
Selain kasut loafer Bata ni, ada lagi spesis lain yang biasanya aku guna..Terutama waktu santai..


Crocs like shoe jenama Asadi


For sure im not wearing this orange color shoe..hehehe


Tak pun ni....Sandal biasa je..

simple..

Dan ini...



Ni pulak untuk formal sket..hahaha..I luv high heels.


Kesimpulannya, aku akan pakai kasut/ selipar berdasarkan mood dan keadaan semasa..heheh..Dan yang paling penting keselesaan...







4 comments:

  1. putih nye kasut.. hehhe.. gurl xpe la.. kalo laki mesti cepat comot2.. ngee~

    ReplyDelete
  2. hahaha...itu ihsan google ek..n kasut kite takde yg kaler putih..tk jumpa kaler itamnye la..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. chaon macam memerli aku jek? kiki wei kalau pakai putih tu, smart wooo... ganding plak dengan paul smith.. phewww

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---