Wednesday, April 28, 2010

Misi Baikpulih Blog


Salam..Lalalalala~~~Jumpa lagi untuk sekian kalinya..

Heheh..Kali ni nak udate pasal penambahbaikan dan memperindahkan blog so~so~ aku ni..
Hehehe..Takde la hebat sangat blog aku ni kalau nak dibandingkan dengan blog Darkbatman, Melz, Uncle dan otai-otai yang lain tu kan..
Bese la..budak baru nak belajar..Macam gini la..

Kalau korang pernah perasaan dulu aku guna layout lain,
but skarang dah bertukaaar (buat gaya goku keyh..hehehe) lain..
Uncle kata lebih urban gitu..Mekaseeh Uncle atas komen tu..
Dan tak lupa gak bagi para pengkomen lain tu..
Leh cek kat coretan ni..

Ape-ape pun sedikit sebanyak aku cuba untuk memperbaiki kelemahan yang ada kat blog aku ni.
Baik dari segi penulisan, pengaturan duduk tempat segala bende alah dan segala-galanya la..
Heee..Dek kerana kekangan masa jugak la aku kurang update entry baru..Hehehe


Ok, so far pembaharuan atau pun penambahbaikan yang dah ada ialah aku dah pasang disqus kat komen..
Cecece...Walaupun pada mulanya ada masalah dek sebab kegatalan tangan ni memandai godek sana sini..
Namun, semua itu berjaya diatasi dengan bantuan cik arieza kite yang memang pakar bab disqus ni..
Thanks arieza.


Mula-mula nak pasang disqus tu aku google carik tutorial, dan jumpa ngan Mcsue nye tutorial.
Follow je instruction suma, but maybe tangan aku ni terlebih gatal ntah ape yang aku kacau kan..
Tu sebab untuk entry ke-2 lepas pasang disqus dah takde disqus..Hahahahah

Lagi, ada pembahagian blog list..'My blogger geng' & 'my YS geng'..
My blogger geng list tu khas untuk suma kawan-kawan aku kenal di blog 
manakala My YS geng list tu untuk kawan-kawan yang aku dah kenal sebelum aku start blogging..
Walaubagaimanapun, korang tetap the best okeh..:)





Aku pun baru tambah page untuk blog ni. 
Dan page tu mungkin akan bertambah mengikut kesesuaian dan citarasa aku la kot..
Owh, aku dah aplikasikan 'disable right click'..
Thanks to Bro Yusenze ek sebab tolong..Heheh




Last but not least, thanks to all yang support blog so~so aku nih..
Hehehehe
Tanpa korang takde la aku bertahan..hehehe..(ayat tak bleh blaaaah)..Hahhaha

Ok, this time is last really last..
Tata..Take care n salam for now..



PS: Nak g pasar malam balik ni..Ada sesape nak juin ke? heheh



Catatan Ringkas

---