Monday, June 28, 2010

My Very Weekend

Salam Isnin ols.. Waaa. Punya la sikit entry minggu lepas ek..Hehehe...Tak dapek la den nak nolong eh..Takda idea la nak menulis last week. Ntah mana hilangnya mood nak menulis tu kan..Kene carik dulu ni..

Ok, so far ni apa yang aku bleh review la pasal hujung minggu aku..Macam tak complete je kan kalo aku tak hapdate pasal hujung minggu aku. (Ceh, perasan!)

Ape aku buat kat sini?? 
Sila la baca lagi..Hehehehe



Hmm, Hujung minggu kali ni tak havoc mana pun..Cuma g melepakkan diri je kat The Mines..Dah muak nak lepak Alamanda dan Seremban. Actually saja je nak jalan-jalan ubah angin kan. Kebetulan plak kakak aku ada skali, ape lagi main terjah je la.. Plan asal nak pergi skali ngan Nina, tapi cik tu ada hal lak tetiba..Makanya aku berdua je la..

Sebelum memulakan perjalanan, aku singgah g car wash untuk mencoci kan kete cute comey lote aku tu. Sebab sungguh la berdaki dek sebab agak lama tak basuh. Oiit, jangan ingat aku malas nak basuh yer.! Aku rajin, tapi yang membuatkan aku malas tu sebab last week dan minggu sebelumnya hujan je. Lagi pulak office aku ni kat site so berpasir bertanah merah. Macam sia-sia je aku basuh kalau nanti berdaki balik..Huh...Tapi aku still gak la lap lap mana yang patut supaya agak maintain cute kete aku tu..Ngehehehe..

Ok, stop pasal kete. Kol 4 kitorang dah terpacak kat Mines. Tak la sibuk sangat macam aku terjah dolu. Ok la..Parking pun senang sebab dia guna sistem sensor tu kan.. Cuba la suma tempat parking buat sistem camtu.. Tak la jam sibuk tunggu parking..Huh..

Sebabkan tak makan lagi, kitorang stop makan kat Nando's..Hehehe..Saja nak try test uji. And ok je la..

Nah..Tengok je la gambau kat bawah ni..Main tibai je order..Hahaha..


*Ni aku punya*

*Ni pilihan my sis..*

Huh..patutnya letak satu sayur satu fries, bleh pulak deme ni letak cenggini..caiit..


*Ni plak kot agak2 rasa nak pedas lagi bleh la tambah..
bese je aku rasa..Tak la hot seperti dikata tu*

Ok, dah habis makan kita tawaf la satu mines tu.. Tak da nak beli mende pun sebab memang saja datang nak jalan. Nak tengok wayang macam malas sebab tengok punya ramai orang berbaris.. Malas la nak tunggu.. Sudahnya setelah puas berjalan kehulu kehilir, kitorang blah la menerjah ke Pasar Malam Bukit Mahkota..

Kat sana pun pergi sebab nak usha anak tudung syria je. Hehehe..Sekali aku cekau skali ngan selendang satu..Hehehehe...Dan sebenarnya tujuan lagi datang nak usha makcik jual satay. Hahaha..Bior betik aku usha makcik satay. Kehkehkeh..

Hahah..Aku nak tanya rege satay mentah la beb. Nak order untuk function this weekend..Ape function tu nanti la aku story lagi. Selesai je urusan ngan makcik satay kitorang pun blah la..

Hari Ahad aku just lepak kat umah tengok TV layan Australia's Next Top Model marathon kat Star World 711 ngan  Macho Sundays at AXN 701..Hehehe..Layaaaaaan!


PS: Bese bese je weekend aku.

Catatan Ringkas

---