Saturday, June 05, 2010

Rancangan TV Hampeh??

Salam Sabtu semua. For the record, aku tak online yer. Entry ni di post secara automatic..Heeee...Aku yang autokan dia..Ngeeee..Sebabnya kan aku cotii hari ni, so taknak la biarkan rumah so~so~ aku ni kosong je kan..



Ok lah, berbalik pada tajuk di atas. Apa agaknya yang aku maksudkan dengan rancangan TV hampeh tu? Actually takda pape pun yang hampeh. Aku suka je nak letak tajuk camtu. Aku nak strory pasal feveret TV show aku suka layan..Kan ke aku ni giler layan TV..Heeeeee



Dalam banyak banyak show kat TV tu, aku paling suka layan genre adventure macam siri kepolisan, perubatan, dan segala cerita yang ada aksi gitu kan. Tak kurang gak rancangan masak memasak, dan fesyen sket, dan travel dan discovery..Heeee...Aku akan cuba bagi review cerita yang aku minat tu randomly k. So kiranya ini sebagai entry pengenalan. Insyaallah aku akan cuba buat entry pasal ni sminggu sekali bergantung pada keadaan. Heeee...




Ni la antara TV show yang aku layan.Heeee...Memang best la pendek katanya.. Suma crita omputih kan?? Sebab aku tak berapa nak pegi la drama melayu ni. Tengok pengarah la kalau nak tengok pon..Heeee...

Ok la..Tak nak bebel panjang-panjang..Nantikan first TV show yang paling aku suka nanti ye..Korang nak share pun bleh gak tinggalkan komen. Hee


PS: Selamat berhujung minggu


Catatan Ringkas

---