Wednesday, June 30, 2010

The Best Blog Ever??

Salam pagi Rabu ols..OOwhhhoho..Dah Rabu dah..Tapi banyak lagi hal untuk weekend ni tak settle.. Aduuh! Takpe takpe..Still got 2 days left n harap bleh la settle suma tanpa halangan.. Ape ada weekend ni, nanti aku story morry..Skang ni nak story morry pasal award yang aku baru dapat semalam..

Terima kasih pada Kak Mimie dan Si Para Para bagi award ni ek.. Hmm, last week blog aku penuh award n this week pun dapat lagi satu..Waaaah.Mekaseh la pada yang ingat kat kita tu yer..Ngeeee



Seperti biasa la mana lengkap award ni kalau takda jawab menjawab..Hehehe..

1. Anda mesti memuji si pemberi award .
#Hohoho...Aku paling lemah bab bab puji memuji nih..But anyway pun, you guys roooccckK!!!! sebab bagi award ni kat kite..Hehehehe...So, aku konsider dioran gni memang baik baik belaka..

2. Sila beri award ini kepada 10 bloggers yang lain .
# Hmm..Ni yang tak berapa nak tau nak tag sapa ni..Sepuluh orang yang bertuah ialah
  1. Nina
  2. Yusenze
  3. Mario
  4. Black
  5. Kak Yus
  6. Ejum
  7. Annasolala
  8. Cikgu Farha
  9. Fiezah91
  10. Sis Somel
3. Anda mesti memberitahu kepada 10 bloggers tadi .
# In progress....

4. Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best , great ?
# Hohoho....Just be who u r..


Ok..Siap!! Sapa yang di tag awardkan tu tak paksaan k.. :)


PS: Have a nice day ols:)

Catatan Ringkas

---