Tuesday, February 02, 2010

Tagging Lagi di Petang Hari

Ello geng...Peeerghh..baru la leh nak relek cool chill sket...Dari pagi gua tension tak tau nak buat pe bila gua kol pihak admin e-procument tak dapat2..Dah menyusahkan gua nak cek keje gua..Adeeehai...Dari pagi ke petang gua cuba tak dapat2 jugak..Ini suma gara2 ada orang memandai tukar password tak bgtau gua..Ni pun gua bru la leh goyang kaki sket bila bos gua bgtau, anak dia yg tukar password tu..

Geram bai...Smalam gua tanya dia tak kata ape pun..Addehhh...Sabar je la wahai den...

So untuk melapangkan fikiran sebelum gua sambung keje gua balik, gua jawab la tag dr indin snid73 neh...






  1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded.
  2. Make sure u take the pic n said it is from Mario. 

Gambar dari Mr. Mario



Sesaje nak tambah...*pomot blog incik Snid73* hehehe


You should tell 10 facts or hobbies about yourself.

  1. Anak sulung
  2. Cepat bosan 
  3. Suka cabaran / adventure
  4. Lasak / tak suka dikongkong..
  5. Tegas
  6. Suka senyum/ gelak
  7. Baca Novel /Majalah
  8. Memblog
  9. Suka bebudak
  10. Suka independent 

You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog. (

  1. Laa-Tahzan
  2. diDen
  3. Phoenix
  4. Icelemontea
  5. Posh

6 comments:

  1. cepatnya jawab....
    anyway...thanks

    ReplyDelete
  2. heheh..well...tgh nak relek2 ni..bkn ssh sngt pun kn..hehehe

    ur most welkam..

    ReplyDelete
  3. itu la bengang...sbb bnda ni akan mintak kt tukar password selang 3 bln..so kbtulan lak sabtu hrtu tak msuk keje, agaknyer diorg bukak nak cek n tetiba lak ada prompt change password kn...dahtu tukar tak reti2 nak ckp kt kita..huhuhuh

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---