Tuesday, February 23, 2010

What A Day!

Salam tengahari geng..Pe cer hari ni..?
Wow, baca tajuk cam bagus je...Tapi takde la seberapa.
Cuma nak bagitau korang, aku tak sempat nak menerjah semula belog2 korang tu..

Sebab nye dari pagi keluar g site..Ni baru balik..
Ntah mimpi ape plak bos aku tu halau aku pegi site..
Arahan plus keje, so just take it je la..
Panas weyyh kat luar tu..Bahang kaw2 nye..

Ape2 pun skarang dah ada kat ofis, aku ingat nak take nap kejap la..
Lepas tu kang ada la kot aku menerjah balik..Hehehe

Ok, sebelom aku merapu lebih22, aku nak ciao lu jap...
C u soon..Hohoho


PS; Ada ke yg menanti entry pasal hujung minggu aku?? 
*Ceh, peraan femes lak aku..apedekes la..*
FYI, dah draft tp tak sempat nak ngedit dan post lg..So, just wait n c..

Ps2: Wokay, korang g la makan ke, solat ke, tidur ke...
Pastu sambung keje taw..Hehehe *Ingatan untuk diri sendiri gak ni*

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---