Thursday, February 25, 2010

Interview

Salam geng..Apa khabar hari ni??Khamis is Thursday..Hehhee..Anda hairan aku tak berblogwalking pepagi hari ini??? HAhahahahaha

FYI, aku cuti hari ni..Sebab ada dapat call untuk interview..Kat Putrajaya..Kol 2.30pm..Ingatkan nak Ambik half day jerk. Tapi bila fikir-fikir lagi baik ambik satu hari terus..Pertamanya, aku memang tak tau lokasi office tu..Dan kedua, aku taknak la nanti aku rushing22 ke kan..Heee..

Ni nak story sikit ni..Aku gerak dari rumah kol 11.30 am..SO, aku bajet-bajet boleh la nak usha-usha lokasi office tu..Memang plan ambik highway ikut Bangi..Aku sampai Bangi dalam kol 12.00..Keluar tol higway aku terus ambik pukul 9..Dah betul dah jln aku ambik tu..

Tapi nak dijadikan cerita, aku tersesat dan jadi konpius dengan jalan tersebut. Padahal boleh dikatakan hampir tiap-tiap minggu aku jalan sana. Boleh pulak aku tersalah jalan sampaikan aku buat U-turn balik dan hambik pukul 12 dari simpang tol. Dah sah-sah salah jalan tu..


Konpius punya pasal, sampai aku keluar masuk dua kali tempat yang sama..Hahaha..I have no choice but to call my sis..Then, dah tau jalan aku kene la patah balik..Hohoh..Rupa-rupanya memang betul la jalan mula-mula aku hambik tu..Cumanya, mula-mula tu aku terlebih jalan..Hahahaha..

Ni suma kes terlalalu fikirkan pasal interview tu la..

In the end, dapat carik tempat tu, dan aku lepak dulu kat Petronas sebelah bangunan tu sementara tunggu masa..Heheheh...

Penguhujungnya, interview berjalan dengan lancar..Im the first contestant and the interview ran for half an hour..It went well..Ok-ok je..Lagipun tak berapa formal dan protokol sangat..Nerves waktu mula interview tu hilang bila pihak yang menginterview tu pun relex je..Hohohoho


Sudah je interview tu, aku singgah jap Alamanda untuk menapau Big Apple dan beli sesuatu di K4..Dan kemudian, im heading home..Insyaallah ada rezeki boleh dapat kot kerja tu..


PS: Esok keje lagi..Syok la korang cuti ek..Huhuhu



 


13 comments:

  1. hehehe..esok mmg cuti umum kat jb sbb mauldiur rasul!

    btw slmt berkerja.......

    ReplyDelete
  2. tu la psl...bese la kampeni kiter ni kafir nye kampeni..tak reti la nak bagi cuti maulidur rasul ni..sabar je la..

    thanks..

    ReplyDelete
  3. x cuti ker...? <--- soklan panas...
    wakaka~~~

    ReplyDelete
  4. best of luck for your interview .. kalau dah rezeki ... insyaallah ...

    ReplyDelete
  5. YUsE: Ceh...dah terang nyata lg bersuluh i mention sana...huh!


    jijah: thanks..hope so..

    ReplyDelete
  6. wahhh..dh g interview..bgs2.. hopefully dpt la nt.hehe

    ReplyDelete
  7. darkbatman: hopefully la..thanks 4 da support ek..:D

    ReplyDelete
  8. bes lak ai aku cuti hrni.. lps mkn cokodok kentang pg td aku smbg tido blk..

    ReplyDelete
  9. maaang aih...den kono kojo kak ngah..
    bos den mmg kodokut bab2 bg cuti ni..

    ReplyDelete
  10. mummy wish supaya dpt keje tuh...half an hour..? de potensi nak dpt tuh...as my xperience la..

    ReplyDelete
  11. taniah...insyallah dapat =)

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---