Friday, May 28, 2010

American Idol 9 Winner & Wesak Day

Salam ols..Dah Jumaat dan korang cuti kan. Yerla.Hari ni cuti hari Wesak. Best ler korang cuti 3 hari. Ceh. Jeles plak..Tapi takpe. Tak jeles mana sebab esok aku nak cuti..Ngehehehehe



American Idol! Dah musim ke-9 dan dah tiba ke penghujungnya pun. Malam tadi sempat jugak la aku tengok kat Star World (711 Astro). Dan pemenangnya ialah Lee DeWyze. Aku sebenanrnya takda la follow sangat AI9 ni. Tak brapa nak layan sangat la reality show nyanyi-nyanyi nih. Heee...Nak komen bebanyak pun tak leh gak sebab tak tau detail sangat.. Korang leh terjah sini kot nak baca lanjut ..AI9 @Eonline, Finale Night AI9.

From these 24 contestants, turns out only 1 of them will be the winner!

Lee, Ryan and Crystal

THE WINNER!!

Yang aku tau jugak this is the final season for Simon Cowell. He's no longer be a judge in the AI next season..So, who would it be? Just wait and see. Maybe Jaime Fox, Elton John etc.

Ok la. Dah la cakap pasal AI..Nak cakap pasal cuti plak ni. Aku tak jeles pun korang cuti. Walaupun aku kene keje kan. Dah bese dah.. Lali aku rasa.. Ni baru cuti bese2 jek kan. Penah raya Haji taon lepas company tak bagi cuti. Tapi aku ambik cuti sendiri la..Hahahahaha

Memang company tak declare cuti untuk hari-hari kecik camni. Hanya ada 10 hari je company declare cuti yang mana cuti besar-besar cam Hari Raya, CNY dsb. So, its norm la kalau aku tak cuti time korang suma cuti pun. Sabtu pun half day you. Aku dah tak kesah dah.. Heeheheh..Lagipun kalau cuti pun aku bukan buat apa kat rumah. Dari aku duduk lepak kat umah, baik keje kan. Ada gak masyuuukk..( Ni kes sejuk hati sendiri masa mula-mula tau cuti sini sikit..Ngeehehehehe)



Pape pun, selamat bercuti dan berhujung minggu la kat korang yer.. Kalau nak balik kampung tu drive la lek lok. Kot naik bas tu suh driver jangan speeding kat jalan. Heeee..Ingatlah orang yang tersayang yer..Esok kot takde pape maybe nak naik Perak kot. Ada kawan ayah aku buat kenduri kawen anak dia. Heee..Saje nak jalan jauh tu yang aku nak ekot. Kot sempat leh pegi Lost World of Tambun..Ngeeehehehehe..

Happy Weekend..Have a safe weekend y'll.


PS: Pasal kes kete aku semalam, alang-alang tunggu time servis je la..Heeeee




Catatan Ringkas

---