Saturday, May 22, 2010

Konsert Akademi Fantasia 8

Salam jumpa lagi ols..Aku mimpi kot. Idea melambak plak nak mengupdate..Heheh..Sekali sekala lepas gian yerk..



Seperti yang korang sedia maklum, malam ni akan berlangsungnya Konsert Akademi Fantasia 8 bersiaran langsung dari Bukit Jalil. Dan buat julung kalinya di Malaysia, konsert akhir ini akan disiarkan dalam bentuk high definition (HD). So sesape yang ada Astro B.yond bleh ke saluran 124 untuk mengalami sendiri HD ni. (Aku takde..heee) [...]



Actually aku ni takda la fanatik sangat ngan AF dan segala realiti show ni. Cuma sekadar go with the current flow je. Kang orang kata aku outdated plak kan tak tau ape in and out skarang. Ngehehehe...Ok berbalik pada serita asal, pada korang la sapa yang bakal menang dan korang rasakan layak menang AF8 ni.? Antara Maulana, Iwan, Daus, Shahir dan Adira...

Aku ramalkan Shahir. Bak kata pengetua AF8, Norman Shahir ada full package. Dan bila tengok diari dan undian Khamis lepas, Shahir berada di tangga teratas dengan peratusan yang tinggi.. Lagi satu aku tengok la dala ramai-ramai tu memang Shahir layak menang la. Apapun, memang setiap musim AF, akan ada kejutan yang mengejutkan..Hehehehe..So, just wait and see la malam nanti..

Nampak gayanya aku kene la balik awal karang ni. Heheheh..Walaupun musim kali ni AF agak suram dan takda fenomena macam AF1, AF 2 dan AF3 dulu tapi sebabkan dah terjebak dengan tonton diari hari-hari buatkan aku nak tengok persembahan pentas diorang yang terakhir... Ngeheehehe...FYI, aku tak pernah pun nak mengundi. Cuma lebih kepada curiosity jek. Hahaha..

Ok guys..Hopefully this entry is my last entry for today..Hehehe..Kang kot banyak sangat korang muntah pulak nak baca..Hehehehehhe....


PS: Mintak-mintak takda sape rebut TV ngan aku malam kang. Mcm minggu lepas..Caiit!


Catatan Ringkas

---