Thursday, May 06, 2010

Lawat Tapak

Salam semua..Ape khabar hari ni? Hehe..Ni baru je balik ofis dari lawatan tapak pagi tadi..Haish..

Bukannya lawatan tapak dalam erti kata sebenar pun. Pergi attend untuk briefing jek. Haiyoo..Nagntoook woo..Macam presentation dalam dewan kuliah pulak rasanya. Al maklum lah, dah lama meninggalkan zaman study nih..Tambahan pulak aku dah tau apa butir dalam briefing tu..

Tapi sedang aku layan briefing tu tak semena-mena ada satu dengkuran kedengaran..Kuat jugak la..Heheh..Dia ni actually wakil company dan aku kenal gak dia ni..Hehehe..Dia ni memang tak boleh kerja duduk je..Mudah sangat lenanya...Sudahnya aku tahan gelak je la..Sebabnya baru je dikejutkan tak sampai seminit dah dia lelap balik..Haiiyaa....

ngehngeh..

Lebih kurang sejam jugak la brifing tu. Aku plak manjang tengok jam. Sempat gak main game kat henpon..hahaha.Yerla kan, dari aku pun terjebak terlelap sama..Yang lain pun macam dah resah menunggu bila nak habis..Ngehngehngeh..Sabar je la..

Ok la..Papepun, teruskan hari anda dengan ceria dan semangat wajaa...:)


PS: Jom lunch:)



Catatan Ringkas

---